Khamis, 15 September 2011

Rose Kedua


Rose ni aku terima dari tunang mase nak g keje sesame.

Rose kampong  ni dia petik dr laman rumah dia aje.

Tp aku suke sgt! Pasal aku tau dia ikhlas bg aku bunga ini. Sengihan dia time bagi bunga tu memng sweet. Aku pun jd cair melihatnye  ^_^

Seingat aku inilah rose kedua dia bagi aku seumur kami kenal.

Rose pertama: mase kitaorang dating belasan tahun kat midvalley. Dia beli dgn amoi yg bukak booth fresh flower tu. Dia bagi sejambak rose! Mahal weiii…bazir duit je beli. Pasal  ape aku malu nak jinjing bunga tu ke sane ke mari. Mcm ramai sgt pulak yg pandang. Pastu yg lg segan aku nak bawak balik dia naik komuter je time tuh. Tu yg lagi2 segan tu!

Pastu dah takde lg dah mane2 bunga hidup utk dipegang dia kasi aku. Pasal aku ni alergik bunga2 hidup. Lebih2 lagi bunga2 & pokok2 keturunan Pakis. Sure kalu terkene datanglah bintat-bintat gatal kat seluruh badan & muke. Yg tahap tak boleh blaa bile mulut aku akn membengkak same & henjot!!!

So mase aku grad dia bg aku satu bear cute kegemaran aku dgn beberape kuntum bunge palsu. Sweet betol. Mak aku pon mcm2 gak…bg aku bear same bunge palsu gak. Tp mak aku nye bear tak best pasal dia memng pilih bear tu yg serupe aku!! Benci betol! Rase hodoh sgt. Tp memng mcm2 pon fizikal aku. Agaknye selama ni mak aku tgk memg cume secute ni jer ke?
Sumber: mr. google.
90% bear aku cam nih lah mak bagi.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan