Khamis, 15 September 2011

Macam mane erk nak  make over bilik tidur pengantin nanti. Puas dah piker b’minggu2 tp xda idea gak lg. Pasal aku nak style camni tp bakal husband plak nak buat mcm tu…pastu mak pon ade gak bg idea juge. So skrang ni mcm2 imej dah tergambar daa..

Perlukah hiasan bilik tidur nanti semestinya begini?
source: mr.google
cantik...sweet tp mcm tak relevant utk buat tidur plak nanti. So kat sini yg aku nmpk mcm lebih pembaziran dgn tirai kat belakang & bunga2 yg byk tu. 

Buah hati aku plak kate dia nak yg mcm ni..
source: mr.google
nak color itam putih je dlm bilik. pastu kat birai katil nye wall tu dia nak cat kotak2 mcm dam tu..Erk??
Haruskah begitu? Terlalu maskulin pulak pd aku!
pastu lg pun tiles kat dlm bilik tu dah color brown so kire idea dia OUT lah yek.

Jeng Jeng Jeng...
source: ms.google cute
Ni pulak pe yg aku nak..
sweet tak? sweet kan...Tp bakal husband tak mo color pink. dia kate terlalu childish..


Yang pasti kami akan menggunakan katil sebigini rupa
source: mr google
divan bed ni bagus utk org mcm aku yg sensitive pada habuk. Juge utk org yg malas menyapu habuk dibawah katil. Tp kalu korang jenis orang yang suke sorok barang bawah katil, so korang belilah katil yang berkaki tinggi tu..


apepun pilihan nye nanti semoganye ia selesa dibuat tidur ye tak?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan